یادداشت
گفتگو و گزارش

فرمانده سپاه فتح استان: نگاه های قومی و قبیله ای در آستانه انتخابات اصلاح شود

در آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها این نگاه قومی و قبیله‌ای و سردسیری و گرمسیری را در آستانه انتخابات  اصلاح کنند، گفت: بیاید در سال انتخابات میثاق ببندیم که دنبال بهترین‌ها باشیم

فرمانده سپاه فتح استان: نگاه های قومی و قبیله ای در آستانه انتخابات اصلاح شود

اَفتونیوز| سردار حمید خرمدل در نشست با اساتید دانشگاه‌ها که به مناسبت هفته معلم برگزار شد اظهار داشت، در  آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها این نگاه قومی و قبیله‌ای و سردسیری و گرمسیری را در آستانه انتخابات  اصلاح کنند، گفت: بیاید در سال انتخابات میثاق ببندیم که دنبال بهترین‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه سخنانم مربوط به سه نماینده فعلی استان نیست و آنها را قضاوت نمی‌کنم، ضمن اینکه با هر سه این افراد در ارتباطیم گفت: دنبال انتخاب افراد شایسته باشیم، اگر نمایندگانی در تراز انقلاب داشته باشیم بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای امنیت انقلاب در انتخابات پیش‌رو مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری داشته باشیم، گفت: کسانی سکان نمایندگی مردم استان در مجلس را می‌پذیرند باید با نگاه ملی و کشوری استان را از این وضعیت خارج کنند تا استان فاخری در جنوب کشور باشیم.

سردار خرمدل با بیان اینکه تا مسئولان اصلاح نشوند اتفاقی برای استان نمی‌افتد، گفت: جمهوری اسلامی در حال رویش است لذا مجلسی در تراز انقلاب انتخاب و تشکیل دهیم.

منبع : فارس



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 اسماعیل بهرامی 1402/2/14 14:58:4

    درود من وخدای من برشما وشهداجانبازان. هشت سال دفاع مقدس ما بویراحمدی واحد بدون از گرایش قومی قبیله‌ای میخواهیم بویراحمد درزمان دفاع مقدس واحد بود وبه یاری خداوند واین قلم امید داریم که با اقتدار.وارد بشید نزارید بویراحمد سفلی .اولیا کشیده بشه به سوی نابودی. درودتان باد سردار عزیز دوست داریم ارادتمند همه عزیزان اسماعیل بهرامی جانباز هشت سال دفاع مقدس فرمانده. گردان مالک اشتر عملیاتی تیپ سی پنج وجنگهای چریکی 💓

    پاسخ
  • 2 فلاح 1402/2/14 12:48:20

    خدایی نه مدیر ونه فرمانده ونه نماینده ونه استاندار ونه فرماندار قابل قبول نداریم همه ازهم ضعیفتر

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها